Hemma efter en bra kväll :)

Hej!
 
Igår var jag ju hos Lina <3 Och gänget kom dit! :D <3 Vi kollade film och åt pizza och pratade skit xD Så kvällen var helt precis som jag ville! :D Och så skulle vi hem mellan 11-12 tiden... Ups... Det blev nästan 1 innan vi var hem :D Men vi hade kul så vi sa åt killarna att vi måste göra om det! :D <3 Och det ska vi :D 
 
Så.. Idag är det inte lika trevligt.. Det regnar, regnar, regnar... :P Tråkit väder och jag som skulle ut och springa/cykla :/ Så.. Det blir inne träning om jag vill i såfall :D 
 
Och ikväll blir det att åka till Monäs och sova där en natt när vi har rippiåterträff :D Kommer väl bli sådär halftkul kanske.. :/ Är inte så inspererad att åka dit! :P Skulle heldre åka nånstans med Anna och Lina än bara sitta hemma.. Eller åka till Monäs.. :/ Men det är bara att vara positiv.... urgh... :/ 
 
Men nu ska jag chilla vidare och höra på musik så man får nå feelings! :D 
 
Ses! 
Puss och Kram Monia <3 
Vill ha sommar vädret tillbaka xD
Love! <3 
 
Nami :D