Dagen när allt går åt helvete...

Hej!
Idag blir det inget positivt inlägg..
 
Idag har allt gått fel från jag vaknade, jag var trött, orkade ingenting. Jag började på med kriterierna från skolan men kom till andra rutan och allt gick åt skogen. Jag vill inte, kan inte, orkar inte och framför allt kan jag inte göra det när jag mår skit.. Hela den här dagen är som ett helvete.. Jag har knappt ätit något, mår allmänt dåligt. Jag vill bara bort jag vill inte vara här mera.. Jag orkar inte mera... Käns som att jag är en plåga för andra och att jag plågar mig själv. 
Jag vill inte ha nån mat, ingen vätska, jag vill bara ligga i sängen och kolla upp i taket, vill bara drömma vitt och att ingenting skulle hända. Jag orkar inte med mig själv, jag får ingen energi att göra något eller att se nått... Jag vet att alla har svakor och att man behöver de, men det känns som allt bara åker neråt och ingen kan komma och lyfta upp mig, snart börjar väl jorden ramla ner på mig. Snart ligger jag där i ett helt mörkt svart rum och ingen kan hitta mig. Allt är mörkt och kallt och jag hör massa ord, meningar, rop och skrik. Jag hör de men vet inte vad de skriker på, kanske det är jag som ligger här någonstans och bara är? 
 
Ja det är så jag känner idag, jag ramlar bara mera ner och ingen kommer och hjälper mig. Jag vill det skall hända något spontant som gör att jag kan leva vidare.. 
 
Imr, är det måndag igen och vi ska till skolan, redan kl. 9. Jag förstår inte hur jag skall orka. Jag får ju träffa mina klasskamrater som jag har saknat som jag vet inte vad! <3 Men jag orkar inte med något skrivande eller sitta och fundera... Jag vet ändå att jag kommer drömma mig bort och hamna i andra tankar. Vad? Det vet jag inte men jag känner det på mig.. Hoppas nån kan väcka mig från det! 
 
Ses!
Puss och Kram Monia <3 
#1 - - Elin :):

He blir nou bettär ska du se.. Du måst bara ork kämp för e.. <3 Finns jäär för de vad som än händer! <3

Svar: Tack <3
Monia

#2 - - Anonym:

He no bara ti tänk po de sjölv å it po ho adä tänker ili va adär segär.. Hitt he to vill, he to mår bra åv å göra he, å framför allt itt lämn å funder å dra ner de po he, ja ha vari tär å he svårt ti hjälp en toko person som bara tänker negativt , så upp me humöri å stig opp å fa ut ur hede mörk kalld ryymi, he finns myki som väntar dej änn monia.. Ja e konstigt no på toppen i mett liv å siter å funderar tå iställi ho ja ha hamna tid å ho jag föskenar såde bra! Men he gör allihop så tänk frammåt.. To komber ti var fövåna hann dagen he vänder ;) å han dan komber tids nog!

Svar: Ja, sant he du säger! :) Försökar så gott jag kan men jag en period nu som he er som mest svakor i.. :/
Monia

#3 - - Maddie:

Vejt hu he e ti int kuna äta å bara må allmänt jävligt langt åt helvete.
He blir bäter! <3
Vill du tala om e ere bara ti skick! Kom ihåg att äta å drick. Umgås me ti som gör de glad å försök tänk positivt! :)

Svar: Jag kan första he. Jag försöker mitt bästa! <3 Okej, tack så myki! :)
Monia