Äntligen fredag!

Hej!
Idag har den här dagen gått snabbt hade först en timme i vårdklassen så vi fick äntligen göra något praktiskt. Har inte riktigt tyckt om att vara i skolan denhär veckan. Har varit så less på allt skrivande som vi måste göra. :/ Men det som är positivt är att jag behöver bara vara en vecka till i skolan och sen får jag vara hemma i 9 veckor! Kommer bli så himla skönt :) 
Snart blir det också att börja köpa julklappar och försöka komma på några. Så om ni har tips så kan ni ta och kommentera :) 
 
Sen idag gick bussresan hem väldigt fort. Tror att jag halvsov genom hela :) Men hemma är jag iaf :) 
 
Ikväll blev det också bastu och senare kommer väl det något att titta på tv :) Och nu håller jag på och försöker få in bilderna från #bloggträffen14 och så ska jag ta och låna lite bilder också :) 
Men det kommer i ett annat inlägg. Men ikväll också. Kommer länka allas bloggar i slutet av inlägget så då får ni gå in och kolla deras häftiga och fina bloggar :) 
Ses!
Puss och Kram Monia <3