Nu är det vasa igen! :)

Hej!
 
Nu sitter jag igen i bussen, Och är på väg till Vasa. Får se vad den här veckan bjuder på? :) 
Imr blir det iaf hygienpass för mig och den här gången ska jag klara det! Och så ska jag fixa nå grupp arbete med Atte och sen blir det duschen och lite dator sittande. 
Tisdag så vet jag inget speciellt, förutom att det blir gym och innebandy på kvällen, blir också att Atte ska fixa flätor åt mig :) 
Onsdag blir det skolfotografering så då ska man vara snygg och ha smilet på! :) Får se vad jag sätter på mig :) Och hur jag sminkarmig ;) 
Sen på kvällen blir det gym och så blir det duschen igen och Atte kommer och fixar flera flätor åt mig :) 
På torsdag så ska jag ta och städa och packa tills jag ska hem på fredag :) Och så kanske mamma och B kommer och hälsar på :) 
På fredag blir det igen att sitta i bussen tillbaka hem. På lördag blir det kalas för lilla W som redan fyller 1 år :O <3 Farsters gullunge! :) 
Sen igen på söndag blir det att åka till vasa :) 
Hoppas ni får en bra vecka framför er! 
Ses!
Puss och Kram Monia <3