Igår och idag...

Hej! 
Igår åkte jag med bussen till Jennys, där vi skulle göra hårinpackning med kokosolja. Hade ganska kul åt varandra när vi satte fruktpåsar på huvudet :D 
Håret blev faktiskt riktigt bra.. Förutom att det blev lite ljusare.. Iaf hårutväxten.
Men ja det gör inget. 
Jenny och jag hade sovmorgon så vi steg upp runt 07.45 och fixade oss färdigt. När vi kommer till skolan så började jag först efter maten så jag gick till skolan och åt mat. Sen gick jag till C-huset där vi skulle ha timme.. Då kommer 2 lärare och sa att den lärare vi skulle ha var sjuk.. Så har inte haft någon skoldag idag.. Har bara umgåtts med E och C. Sen har vi bara lallat runt igentligen. Nu ikväll blir det att dricka te och försöka hålla sig frisk. För jag känner att jag börjar få sjuk hals.. :/

Ses! 
Puss och Kram Monia <3