Tillbaka i Vasa.

Ja, då var man här igen. Nu är det bara 3 veckor kvar tills jag flyttar hem igen i 7 veckor. För har praktik i hemtrakterna. Kommer bli så spännade! 
 
Idag så körde mamma och brorsan hit mig. För den bussen jag brukar ta är alltid så himla full... Och jag blir lite stressad av sånt, speciellt när bussar är fulla och man får nästan sitta på golvet.
 
Nå, Ikv ska jag bara kolla film, ta det lugnt, fixa nå mat och sen gå och sova. Börjar en kvart tidigare imr, så klockan ringer 10 minuter tidigare. 
Sen så får jag se vad som händer imr...
 
Just nu är jag så himla besatt av att få sitta i lastbil. Vart jag än är så kommer det lastbilar och jag lämnar lixom och kollar hela tiden och har bara i tanke, "jag vill också vara med". Så får se när jag får åka med nångång.
 
Men nu ska jag kolla någon film och varva ner.
Ses!
Puss och Kram Monia <3