Julfest!

Hej.
Dehär är då sista veckan före jullovet inleds! :) 
Faktiskt riktigt skönt. Igår var jag i skolan till 16.30 och sen gick jag iväg med Eela till ABC och var där en stund.
Sen idag så hade vi julfest, och det gick faktiskt riktigt bra! Vi tutorer hade nå frågesport där jag och 2 andra skulle fråga frågorna. Och nuförtiden är det skit kul att stå på scenen :) och tack till elevföreningen som har orkat, hunnit och velat göra en julfest, det var faktiskt riktigt trevligt :)

Sen efter så blev det att gå till internatet och börja packa de mesta grejerna i väskor så jag int behöver stressa med det på torsdag :)
Sen nu ikv hade vi glöggmys, jag, Eela och Madde. Så härligt att få prata med er! 😘 
Ikv ska jag bara ta det lugnt och skicka med ❤️ Och läsa lite på några ord tills imr. 
Ses!
Puss och Kram Monia <3


#1 - - Anonym:

Kan du snälla göra din instagram oprivat? Vill se dina foton för du är så fiiin!!☺❤ men vågar inte följa dig för då ser du vem jag är 😣😀 /pojkä18

Svar: Hödo he bara ti följ, ja er int så fali.. ☺️
Monia