När allt från mobbningstiden kom tillbaka på 1 sekund...

Mm, det snurrar mycket i mitt huvud nu just och tårarna har runnit i skolan. Fick sån ful kommentar idag vid maten av en förre detta mobbare från högstadiet, som gjorde att allt från mobbningstiden kom tillbaka. Allt kom som en chock till mej och jag kunde inte hålla inne tårarna.
Hela matte timmen orkade jag int göra någonting, pågrund av den kommentaren i matsalen.
Och när jag hade fått den kommentaren var jag nära till att vända om och slå till så förbannat av all ilska som var inom mej! 
Och nu när jag har kommit från skolan så är allt kvar, men jag försöker att få bort tankarna med musik och så har jag en helt underbar kar som skickar åt en så man blir glad och kan inte sluta le.
Och en älskad bror och mamma som man kan ringa till när det är något riktigt ordenltigt stort problem! <3 
Nu just skulle jag bara vilja ställa mig face to face mot den jäveln som sa den där kommentaren och fråga "varför in i helvete man säger sånt där?" Vad tänker en ung vuxen person om folk, Och har den inte något folkvett? Hur kan man säga sånt där i en matsal!
 
Får se vad jag får för kommentar i morgon. Men då jävlar blir det nog ändring på saker och ting. För jag orkar inte mera med sånt skit!
#1 - - personduhatar:

Monia, vi har inte haft så bra emellan oss det har vi aldrig haft, vi har båda gjort och sakt dumma saker om varandra, ångrar det så jävla mycket för jag vill inte vara osams med någon, egentligen finns det ingen stor anledning till varför vi är det! Vill bara meddela nu att du är enormt bra som du är, alla är världefulla och du förtjänar faktist inte så mycket hat som du får, kom ihåg att du är bra som du är och ge alla en rak höger som ger dig dumma kommentarer okay are you with me? <3

Svar: Jodå, försöker mitt bästa. Men ta o skick på fb åt me så ja kan vi skick me varader ☺️
Monia

#2 - - Anonym:

Kan inte hitta dig på fb, du måste ha blockat mig eller något..! :P

Svar: Nå skick på kik isf, MoniaH1998
Monia