Torsdag och bästa blir 17år

Hej! 
Idag har skoldagen gått fort. Imorse sjöng vi också för Anne som fyller 17 idag! Så stort GRATTIIS till dej! <3 

Har också idag varit till gymmet med Atte och fick äntligen börja med vårträningen. Så nu gäller det att bli stark! ;) Sen när man kom hem från gymmet så var det dukat bord med mat som underbara Anne hade lagat! Tack igen! <3 
Och före jag och Atte åkte till gymmet så hade vi plättkalas för de som fyller nu i helgen, Grattiis till er! :) 

Nu ikväll sker det inte mycket. Ska packa lite till tills imr när man åker hem igen och sen kanske ta och dricka en tekopp och ta det mera lugnt! 
I helgen kommer det inte att hända mycket. Förutom att jag ska på revyövning och sen får jag se vad jag gör. Ska väl och handla tills jag åker tillbaka hit till Vasa. Ska ju fira Anne på måndag nästa vecka med tortillas och fastlagsbulle (semla) till efterrätt. Kommer bli så härligt! :) 
Nu ska jag ta och bjuda på bilder och sen ska jag ta och läsa lite. 
Ses!
Puss och Kram Monia <3