Början på sommarlovet!

Hej!
 
Sommarlovet har hittills varit hyfsat bra. Jag tänker på er som var så nära vänner med ANDERS! <3 All tanke går till er! 
 
Nå, iaf jag har bara tagit det lugnt känns det som... Har varit och tränat cykling igår kväll och dagen före var jag också ut och cyklade. Gick riktigt bra. Nytt rekord på 10 km, klarade jag också :) 
 
Sen idag fixade jag maten åt B och brosan. Lasagnette, det gick faktiskt bra och den blev god. Och fick också bra "betyg" av B och brosan. Sen när mamma slutade jobbet så åkte vi iväg till Jakobstad och handlade. Och en sväng till Larsmo blev det också. Via biskops och hämta nå målarfärg och sen bar det iväg till några bekanta en snabb sväng och sen hem igen. 
 
Ikväll blev det bastu och sen packa väskan för imr runt 12 tiden åker bussen till Jenny. Och väl där ska jag/vi fixa oss färdiga till faggen och sen åka iväg med bussen från "backan" till faggen. Kommer bli så himla roligt. Kommer få möta vissa från klassen ännu en gång, vänner jag inte har sätt på länge och bara ha allmänt roligt! :) 
 
Men nu ska jag ta det lugn och sen gåoch sova i tid så jag orkar något imr :) 
Ses!
Puss och Kram Monia <3