Klarat första skoldagen och innebandy

Gokväll.
Alltså dagen har gått bra, faktiskt riktigt bra. Bara jag har lektioner och vänner runt mej så går det bra. 
Men direkt jag kommer till internatet eller bara är ensam, så kommer genast massa ångest. Jag mår inte alls bra. Ja, jag veta att ja ska vänta och se hur det blir annars blir det att göra nått åt det. Men jag får samla tankarna och bara kämpa igenom dehär 6 veckorna. Snart är det bara 5,4,3,2,1 och sen är det jullov. Längtar redan. 
Har på känn att det kommer gå fort men nu nr jag är ensam så kommer det gå så långsamt. 
Märker på mej själv hur jag blir mindre och mindre i denna världen. 

Men ja, ikv var jag på innebandy och shit vad det var roligt. Leendet var på och något små fniss kom ur mig :)
Och vilken härlig gemenskap det är där. 
Härligt!

Nu blir det att äta nått smått och sen sitta och kolla en film eller serieavsnitt.
Ses!
Puss och Kram Monia <3