På bättringsväg med ånger

Hej..
Från igår kväll/natt så har det blivit bättre. FIck prata av mig med E och vara glad och skratta en stund i går också. Så nöjd att jag har dej som vän! <3 :) 
 
Så idag har jag bara tagit det lugnt. Var en vända till Jakobstad med familjen och handlade mat och sen när vi kom hem så satte jag mig framför skärmen och lagade en skoluppgift. Så skönt att den är färdig.
 
Men nu just har jag både lite ångest och så är jag glad. Jag skulle inte alls vilja tillbaka till internatet. För är inte alls riktigt taggad på att vara i skolan. Och så är jag glad för att jag får se vännerna igen och sen få ha lite egen tid vid internatet. Och för att jag bara har allt som allt 12 veckor kvar i skolan. Så jag försöker bara räkna ner och tagga inför att flytta hem och sen börja i bilskolan.
Det närmar sig med stormsteg. Det är bara 6 månader och 2 veckor tills jag blir 18 år och så är det inte så länge kvar till 10 mars heller då bilskolan börjar :) 
 
Så nu i natt ska jag försöka sova riktigt bra och sen imr packa och åka iväg till vasa. Och försöka vara positiv att snart är det bara några veckor kvar tills jag får flytta hem :) 
 
Ses!
Puss och Kram Monia <3