Tammerfors

Hej.
Alltså dagen har faktiskt varit riktigt bra.
Startade med att vakna/stiga upp 05.20 och sminka och klä på sig. Sen och äta nå frukost och iväg mot skolan. Vid skolan steg vi på bussen som började köra iväg mot Tammerfors 07.05 och dit resan gick riktigt bra och en paus vid juustoportti. När vi kom fram till själva Tammerfors så blev det att gå på mässan typ en 1 och sen gick jag och Jenny iväg till Hesburger och köpte kaffe. Sen började det roliga. Att shoppa! Vi var vid Ideapark typ 2 timmar där jag hittade 3 tröjor och 1 bh. Så dit for några €. Sen åkte vi hem med bussen med en kort paus vid juustoportti igen. Och sen slutet av bussresan så fick både jag och Jenny skratt fel så vi dog nästan av skratt.
Och nu är man äntligen på väg hem, med gott sällskap och sen får man se vad man gör :)

Men imr har jag iaf morgon skift. Men jag åker dit först 9 tiden. Och så kommer läraren och bedömer mig. Så får se vad jag får för betyg. 
Ses!
Puss och Kram Monia <3