Härlig kväll me brude!

Hej!
Idag tog jag en ordentlig sovmorgon. Sen blev det duschen och sminka sig och sen stack jag och mamma iväg till Jeppis. För jag skulle på en kaffe me bruden Santtu <3 Så det blev så. Sen kom också karana dit. Mycket skratt och prat om allt möjligt. Och nu kan jag inte må bättre :) Perfekt kväll. Det var nån som sade åt mig att du ska vara med de du älskar och blir glad av. :) Så nu jävlar så väntar jag bara till jag blir 18 :D
Ni ska få si tå hörni! ;) 
 
Nåja iaf så är Santtu som en syster för mig som jag kan tala med om allt! Du vet va du betyder för mej! <3 Om int jag har sagt e så ska jag no berätt för de nan dag! :*
 
Men ja.. Imr är det då morisskift som gäller och det blir att äta nå mat och sen dra sig till sängs. Blir gangska skönt att veta att snart slutar jag skolan helt och får vara med de jag älskar lite mer än andra och dricka kaffe :) 
 
Ses!
Puss och Kram Monia <3