Härligt 90årskalas och helgprogram

Hej, igår var det då dags för mormors 90årskalas. Riktigt härligt. Steg upp runt 8tiden och började fixa mig. Sen åkte vi iväg runt 09.30 tiden mot Nedervetil. Väl framme blev det att börja skära brödet och ställa fram olika saker. Sen efter blev det kramkalas med hela släkt hopen. 
Och mat förstås, riktigt god fisksoppa och jag som inte brukar äta fisk överlag.
När det var färdigt började kaffe, mera släktingar kom och bekant. Så roligt att se de. 
Sen så på kvällen stack jag iväg till ABC och var där en liten stund och sen så var jag och Mats ut och körde. En bra pratstund och bättre vänner blev vi :)

Sen idag så är det då dop åt min kusins barn. Så nu är vi då igen påväg till nedervetil. Sen ikv ska jag igen ta och åka till ABC och umgås med kararan.
Och på måndag så ska jag iväg till skolan och skriva nå kriterier och träffa klasskamraterna och andra vänner från skolan :)
Men nu ska jag ta det lugnt en stund och sen skriver jag väl ett inlägg igen :)
Ses!
Puss och Kram Monia <3