Helgen :)

Hejsan.
Hur är det med er? :) 
Själv mår jag riktigt prima nu just :) 
 
Denna helg har jag hunnit med mycket :) Har varit ledig hela helgen. Igår så var jag bara hemma, eller var ett varv till nykarleby och handlade nå smått med mamma. Sen på kvällen tänkte jag åka till ABC men det sket sig. 
Sen idag så hade jag en ordentlig sovmorgon. Steg upp 10.40 och bara tog det lugnt hela morgonen. Sen efter maten så åkte vi till Jakobstad och köpte nå ingredienser till brödbakning, en födelsedagspresent åt W som blir 2 år idag. Sen så köpte jag 2 ljus hit till rummet så jag får ha lite höstmys :) 
 
Ikv så har jag inget för mig så.. Får se om nå vänner kommer på kaffe annars så får jag bara sitta här och glo. Ska kanske ut och springa ett varv annars tar jag och cyklar. 
Ses!
Puss och Kram Monia <3