Lördag 10.10-15

Hej!
 
Idag har det varit en riktigt prima dag!
Först vaknade jag runt 9 tiden, gick ner och åt frukost och sen stack jag iväg till brosan för att jag skulle dekorera tårtan, för han hade 2 årskalas åt W. Så var där runt 1,5h, åkte hem igen, sminkade mig, åt mat och sen åkte jag, mamma och B dit. Väl där blev det tårta, kaffe och annat smått och gått sen så gick vi ut och gå en bit. Jag hade med mig kameran så blev på sett och vis 2 årsfotografering på samma gång. Och riktigt härliga bilder fick jag både på brosan och W ilag och bara på W :) 
 
Nu i natt så har jag nattskifte. Sen efter det så har jag höstlov i en hel vecka. Ska försöka så mycket som möjligt att umgås med familjen och vänner, Kanske åka till Jakobstad och kolla bio, sitta vid ABC och sen helgen 16-18.10 så blir det mormors 90årskalas och ett dop. SÅ blir att vara finklädd 2 dagar i rad. :) 
 
Men nu ska jag ta det lugnt en stund och sen börja packa i väskan när jag ska till jobbet.
Ses!
Puss och Kram Monia <3