Tag om Mig :)

1. Hur gammal är du om fem år?
Då är jag 22år gammal :O 

2. Vem var den sista du träffade?
Brosan, mamma, B av familjen iaf. Av vänner så var det, Jennie, Andi, Eccki, Mats, m.fl :) 

3. Hur lång är du?
Jag är cirka 171cm lång (Y) 

4. Vilken var den senaste film du sett?
Nå, ska på bio imr så då blir det "Så ock på jorden" :) 

5. Är dina föräldrar gifta,sambos eller skilda?
De är skilda sen 2008.

6. Vilken ögonfärg har du?
Jag har riktigt mörkblåa/isblåa  :) 

7. Vad skrämde dig som barn?
Morran från mumin och älgar :) 

8. Vem fick dig att skratta senast?
Andi, av en snapchat bild och text där till :D 

9. Har du stationär eller bärbar dator?
Jag har en bärbar dator, PRAKTISKT!

10. Vilken är din favoritglass?
Jättis citrus, Ben&Jerrys cockie dough

11. Vad dricker du till frukost?
Mjölk, kaffe och ett jucieglas om vi har hemma.

12. Vill du ha barn?
JOdå, jag älskar barn så vill nog ha några stycken ;) 

13. Kan du några andra språk än svenska?
Finska(förstår, men pratar sällan), Norska och Engelska.

14. Mest nöjd med?
Hur mysigt jag har det i rummet, t.ex ljusslingor, lampor och ljus :) 

15. Minst nöjd med?
Hur stöckigt jag har det i rummet nu just :/ :D 

16. När vaknade du idag?
08.45 :) 

17. Har du någon piercing?
Jo, i örat. och så har jag vanlig hål i öronen också. Så 4 i vänster öra och 1 i höger öra.

 

 

18. Din största vinst?
J <3, släkt och vänner :) 

19. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, insagram, youtube, spotify och snapchat :) 

20. Vad ska du göra när du har svarat klart på alla frågor?
Jag ska se vad jag hittar och på. Kanske skicka nå snaps :) 

21. Hur länge har du bloggat?'

Jag har bloggat i 2,5 år. Så 8 juli blir det 3 år på samma blogg. Har nog bloggat nå smått före den här bloggen men de bloggarna är raderade.

22. Favorit färg? 

Just nu så är det rosa, svart, vit, mörkblå och grått :) 

23. Vilka sociala medier besöker du dagligen? 

Instagram, Facebook, spotify, snapchat :) 

24. Vad gör du just nu?

Jag skriver detta inlägg, dricker saft, hör på musik och funderar om jag ska lämna i jeppis imr efter bion :) 

25.Vad har du på dej nu?

Just nu så har jag, träningsbyxor, sportbh och min tröja som jag sover med :) 

26.Om du tittar till höger, vad ser du då?

Jag ser 2 otända ljus och en bild på mig och J<3 

27. Vänster eller högerhänt?

Jag är högerhänt :) (Y) 

28. Beskriv en egenskap hos en man som du skulle vilja ha, t ex mörk röst, synliga ådror etc.?

Åh, det finns så mycket, men jag älskar "karar" som går i jobbar kläder, alltså sånadär gula med reflex och så älskar jag när killar går med hoppari(tjocktröja), lösa jeansbyxor som hänger lite i grenen och DC, addidas skor. Eller när de går med kostym och en fin vit skjorta och en slips. Så snyggt gaah, DÖR snygg döden :D

Och till utsidan så ska de inte vara spinkiga eller korta.. För ja. jag är ju ganska lång så, en som är längre än mig, har lite massa så man har något att ta i och lite muskler och ett hjärta av guld. Och nu just har jag han! <3 

29. The Notebook eller Fast and the furious filmerna?

Helt klart Fast and the Furious filmerna! Älskar skådespelarna och jag är ju lite pojkflicka av mig så jag älskar när det är drifting och bra musik och snygga "karar" i en film :) 

30. Vem är din/dina bästa vänner?

Nå, forever and ever är nog Jenny! <3 Sen J, Andi, Maggie, Julli, Elin A, Ellinor J, Jennie N. Ja jag har en hel del som jag har som bästa vänner :) 

31. Vad längtar du mest till? 

När jag fyller 18 och får körkortet och jag får själv åka till ABC i jeppis och behöver inte vara i behov av någon :) 

Och när jag själv blir mamma, husägare, färdig med skolan.. Ja en hel del längtar jag till :) 

 

Ja nu fick ni veta lite mera om mig. Hoppas ni fick reda på något som ni inte har vetat och sen att ni som har själv blogg provar på detta :) 

Ses!

Puss och Kram Monia <3