Tipsa om en underbar film!

Ja, ikv var då jag och mamma på bio och OJ så bra den var!
Det är då uppföljaren av "Så som i himmelen". 
Och redan den filmen var vi och kollade på bio och den var också riktigt bra. Men jag säger nog det att man måste ha sett "Så som i himmelen" före man åker och kollar denna. För den börjar typ mitt i och är som en andra del. 
Men jag rekomenderar den verkligen! Det är både romantik, dramatik och musik. SÅ den som har sett första kommer älska den här också :) 
Mammas kommentar när vi kom ut, var ganska förvånadsvärd.
"Monia, vi måst no köp dvd som han komber ut!"
Ja, just så. Så då vet man att mamma också tyckte om den.
 
Och det var så skönt att åka iväg med mamma på lite kvalitetsdag. Bara hon och jag, kolla på nått som vi båda tycker om. Vi började också räkna ut att det var cirka 2 år sen vi sist var och kollade på bio tillsammans. Och då var det när "100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann" Som då hade premiär.
Så det är nog på tiden att mamma och jag åkte iväg igen en stund :) 
Ses!
Puss och Kram Monia <3