Livet rullar och på

Hej.
Länge sedan jag har skrivit något här. Men livet rullar och på och jag har bara mest jobbat. Jag fick sportlov för redan 2 veckor sen, och från det har jag jobbat, umgåtts med familjen, vännerna och J❤️ Har också hunnit med att skriva lite på en skoluppgift och varit till stan och besiktat en bil. Inte min då förstås. 

Sen nu ihelgen så har jag jobb både nu imorgon fredag och på lördagskvällen, så blir mest bara jobbetstecken för mej. Sen på söndag så åker jag och J på Purmorevyn och kollar den. Har länge velat se den och äntligen slipper vi iväg. Sen nästa vecka har jag inget planerat så får se hur det blir. Har ju sportlov då så jag är förhoppningsvis liti ledig så då blir det nog att vara vid ❤️.
Jag vet att jag har blivit sämre på att skriva här på bloggen men ja ska försöka bättra mig. Har som int alls någon idé på vad ja ska skriva om, men snart tar det väl fyr igen.
Hoppas ni har det bra!
Puss och Kram Monia -<3