Rippiåterträff på klippan :D

Hej! Skev kanske inte något igår men iaf.. Jag åkte till klippan runt 18 och har varit där igår och idag, kom nyss hem! :D 
Det var väl helt chill men jag ville knappt göra något för att jag tycker inte om att vara aktiv med någon.. xD Men iaf har några tårar droppat och mycket tänkande :/ Men annars helt okej.. Måste ut och springa eller och cykla ikväll åt massa "gott" som jag inte skulle få.. :P Och jag är arg över mig själv..  :O 
 
Nåå.. Jag tror det blir en springtur mot kvällen orkar inte riktigt nu.. xD Är lat.. :) Men iaf så ska jag inte göra nå skilt denna vecka. Träna, jobba och chilla :D Det blir en lugn vecka för att skola börjar om 2 veckor!!! GUUUD! Jag vill inte... Det massa prov och skit.. USCH! :S 
 
Men skiter jag i det är bara ett år kvar i grundskola så de er ju chill :D <3 
Nu ska jag kolla FB och ta det lungt :D <3 
 
Ses! 
Puss och Kram Monia <3 
#1 - - Anonym:

Varför raderar du kommentarerna? De är varken osakliga eller kränkande! Har ingen epostadress och kan därför inte kommentera utan att det står anonym. Får man inte kommentera har jag förstått att man kan ta bort möjligheten att alls kunna kommentera.
H. Jakobstadsbo

Svar: Man får nog kommentera men då jag vet vem som skickar och frågar " var jobbar du" och då svara jag inte heller på det! ^^ Det är så det är! Men tack iaf :)
Monia Väisänen

#2 - - försökt slipp in ti yrkes:

Ett tips: sats no sista åri du e i grundskola.. Ja tänkt såde tå ja gick på nian å ja har int sloppi in ti naa skolor å har medelvitsord på 7 :( veit ju int va du har för medelvitsord helder men bara som tips ;) hoppas du har hadd en bra sommar!

Svar: Tack :) Men jag gör så bra ja kan :P
Monia Väisänen

#3 - - Anonym:

Det är väl inget att dölja var man arbetar? Det var jag som frågade det för att jag blev glad att du skrev att du skulle och jobba och blev nyfiken var du jobbade :)Är bra bekant med din mamma så därför läser jag din blogg! :)
H. Jakobstadsbo

Svar: Jaha :) Okej nåå.. Jag jobbar i stallet och hemma :P Vrf vill du veta det! SKriv vem du är!
Monia Väisänen

#4 - - Bumbibjörnen:

vaför to do bort frågo min? :( Bara att svara ja/nej.. ja läser a å tycker he intressant att veta ho di har i tå i byri va så nära fö döm att bli föräldra. he e ju entå brorsan din så täför undra ja om do läser a na :)

Svar: Har it kontakt me döm meir! :P
Monia Väisänen

#5 - - Bumbibjörnen:

Aija :/ visst int he.. Ho int så tå? :o sköit om de! :)

Svar: För att jag it vill :P
Monia Väisänen

#6 - - Bumbibjörnen:

Om int du vill skriv svar på förra frågo min här kan du väl åtminstone skick svar till mejln :) [email protected]

Svar: Jah
Monia Väisänen