Hela dagen i Kokkola

Hej. 
Har nyss kommit hem från Kokkola. Har ju som sakt varit där hela dagen med älskade mamma. Blev lite shoppande :) Först åkte vi till Clas Ohlson. Fick köpt en hängare att sätta upp på dörren :) Sen gick vi och kollade runt i olika butiker på kläder men köpte inget sånt. Sen blev det halpa halli :) Köpte två glasburkar som jag har sökt efter länge. Så i stället får dedär vita som jag hade förr på sminkbordet blev de dem i glas. Sen åkte vi till Biltema. Köpte ett headphones, klädpåse och en tändare därifrån. Sen på prisma så köpte jag tre olika sorters tesmaker. Så nu har jag en stund framåt. :) Och på minimani så köpte jag också te. Fast i en annan smak. :) Men nu ska jag sluta skriva och istället bjuda på bilder. :) 
Ses! 
Puss och Kram Monia <3
Te från prisma. :) 

Te från prisma (höger) och från minimani (vänster) 

Glasburkarna från halpa halli (4€)

Klädpåse från biltema. (1,99€)

Tändare från biltema. (2-4€)

Hängare från Clas Ohlson. (3-5€)


Headphones från Biltema. (9,99€)

#1 - - angelika:

som det ser ut har du ett väldigt underbar uppväxt .du och din mamma shoppar loss var och varannan dag. är din mamma alltid ledig och startklar att åka till staden , jobbar hon inte alls . ha ett trevligt veckoslut.

Svar: Hon jobbar men hon var ledig i går. Och hon jobbar skiftes jobb. Så idag är hon i jobb. Hon har inget jävla kontorist jobb från 7-17. Nej du. Hon jobbar som närvårdare på ett ålderdomshem.
Monia

#2 - - angelica:

ursäkta att jag fråga, men till kokkola och jakobstad är ni på väg i vartannat blogginlägg om jag inte har läst helt fel. och du ja jobbar faktist på kontor 8 -16 ,vad har det jpbbet för fel då. ta det lungt å njut av freedasmyys

Svar: Ja för att vi är alltid till Jakobtad på fredagar! Och handlar mat. Jag och mamma åkte till Kokkola för att shoppa och ha en trevlig mamma&dotter dag. Och vi skulle till butiker som de int har i Jeppis. fattar du!?
Monia