Dagen och kolla in! :)

Hej :)
Idag har jag faktiskt gjort en hel del :)
Först imorse åkte brosan, jag och W till Farmors. Brosan skulle med Farfar och kolla på en bil. så jag fick stanna med W och farmor. Farmor skulle till läkaren så jag var ensam med W en stund först sen så när jag matade W så kom hon tillbaka. Sen sova han och vi kollade lite tv. Sen åkte vi hem när brosan kom.
Sen idag har jag varit till pappas. Hör och häpna FÖRSTA GÅNGEN PÅ 2 ÅR. Men där ja.. så skruvade brosan JCB.(traktor). SÅ fick se en J***vlit stor traktor, new Holland förstås :)
Sen ikväll var jag så snäll och bakade muffins igen :) Och de blev goda :)
 
Men nu ska jag komma till en helt annan sak. :)
 
Någon kanske vet vem MOA MURDERESS.
Hon är en sån megacool tjej från Svergie. Hon har egen webbshop (http://dressedtokill.se/sv/)
 Gå gärna in och kolla den. SÅ himla snygga kläder och smycken :)
Hon är så himla cool tycker jag. Hon har en speciell stil som jag älskar. Hon är också så himla bra på att fixa videor på youtube (http://www.youtube.com/channel/UCJAh21dK6HvZzWo3fP8jqJA)
Hon är tycker precis som hon vill och hon säger exakt som hon tycker :)
Gå in och kolla allt jag har länkat! :)
 
Ses!
Puss och Kram Monia <3
#1 - - Anonym:

e stållt över de ! 😊 att du fåor ti pappas! //syrran

Svar: Tack. Kan fara me jocki och Christine men it annos.. 😊
Monia

#2 - - Anonym:

klart du kan , he släpper liti varinda gang ! 😊 ta mod till de bara! 😊