Nattskift och höstlov

Hej!
Ja, har nu då klarat av min första nattskifte :) Det gick riktigt bra och jag var pigg ända till kl. 3 tiden och då sov jag en stund, men sen efter igen så var jag pigg.
 
När jag kom hem åt jag nå mat och sen gick jag och sova runt 07.30 tiden och så sov jag till 14 tiden. Riktigt härligt faktiskt.
Sen idag har jag inte gjort mycket, tänkte städa men det har nog försvunnit. Låg i sängen en stund och skickade massa snaps, sen blev det duschen och nu funderar jag om jag skall åka till Jeppis eller om jag ska skippa det.. Skulle kunna åka imr istället. :) 
Men ja.. Nu ska jag ta och äta nått smått och sen ska jag se vad jag ska göra, kanske bara kanske ska jag ta och städa detta rum som just nu är en svinstia :) 
 
Nu har jag också en vecka ledigt från praktiken pågrund av höstlov. Men skönt att få vara ledig och inte ha något att göra och bara ta dagen som den kommer :) 
 
Ses!
Puss och Kram Monia<3