Alla hjärtansdags helgen ❤️

Hej. 
Nu har jag inte skrivit igen men då tyder de ju på att jag har haft fullt upp och det har jag :) 
Nå ska ta o skriva lite om helgen och hur den har varit. 
Först på fredags kvällen kom ❤️ sen på lördagsmorgonen så började vi med att äta frukost och sen ställde vi kusan mot Vasa till YA. För där hade de öppet hus och jag ville dit och hälsa på mina vänner där och för att visa var jag har gått åt ❤️. Väl framme så blev det att hälsa på Eela som jag inte har sett på en stund, sen så gick vi och kollade till vårdklassen där jag lärde mig att picka och hälsade på flera vänner. Efter många om och men så gick vi till lantbruk och skogsmaskin och då sken ögonen på ❤️ Och han fick ju testa på att köra skogsmaskin som han annans aldrig har gjort :D #KörDetVarjeDag 
Sen efter nån timme gått vid YA så började vi köra hem mot Esse igen, med ett matstopp vid ABC i Oravais. 
Sen på eftermiddagen blev det 1årskalas och fähus, så blev en intensiv lördag. 
På söndagen så blev det ordentlig sovmorgon för oss båda. Steg upp först 11 och skulle vara i Jakobstad 12 för att äta lunch i stan med hans släkt. Riktigt trevligt och god mat var det också. Sen så blev det en kaffekopp hos Andi och sen iväg till fähuset igen :) 

Så helgen har varit riktigt bra :)

Och idag var jag då i skolan hela dagen och nu har jag då ledigt eller som jag säger sportlov 3 veckor framåt. Men inte ska jag vara ledig. Jag ska ta och jobba och göra min frivilliga praktik :) 
Så kommer inte vara mycket ledig dehär 3 veckorna. 
Men nu ska jag ta och kolla lite mejl och sen gå och sova så jag orkar upp till skolan imr :)
Ses!
Puss och Kram Monia <3