Denna vecka

Hej, denna vecka har varit full av äventyr :D Nä men har jobbat hela veckan och jag trivs ännu där var jag är. Alltså, personalen är glad, föreståndarna är glada, klienterna är vänliga och jag försöker mitt bästa. Nu då har jag både praktik och jobba så det är lite virrigt men jag håller hyfsat bra kontroll på saker och ting. 
Hela nästa vecka blir det ingen praktik utan det blir jobb. 
Och redan i helgen händer det mycket. Ikv kommer ❤️ på söndag så far mopeden iväg till nya ägaren och sen nästa vecka får jag hjälp med bilen av en kompis. Så det går bara framåt nu just. Har också bara 92 dagar till 18 års dagen och så börjar bilskolan om 20 dagar så det kommer gå snabbt dehär månaderna eller våren :) 

Ska snart gå ner och börja på med nå pizza och bastu eldas. Och sen är det bara att invänta ❤️ 
Ses!
Puss och Kram Monia <3