Motivation...?

Varifrån ska jag hitta motivationen att laga skolarbeten? 
Kan det ta 5 dagar att sitta och laga en engelska uppgift? Nå,iaf så är den snart färdig. Men får istället flera uppgifter. 
Så har försökt hitta motivationen till att göra de idag, men orken är inte riktigt stor...
 
Nå iaf.. Helgen är snart slut. Men bra har den varit. 
På fredagen så tog jag det bara lugnt och sen kom <3 hit. I lördags så var vi till optima på öppet hus, jag, brosan, mamma och W. Där blev det mest att sköta W och kolla in olika utbildningar och sen så träffade jag också Elin. Sen blev det att åka till farmor och farfars en stund för de hade 50 års bröllopsdag. Sen så skulle jag vara kl. 15 vid arbetet så dit gick hela kvällen åt. Sen på kvällen kom också <3 hit. 
Idag har jag dock bara tagit det lugnt, varit på en begravning och nu försöker jag att hitta motivationen att fortsätta med uppgifterna.
Ses!
Puss och Kram Monia <3