13 dagar på 6 veckor

Ja, som sagt har jag inte mycket skola denhär perioden. 
Har bara 13 dagar på 6 veckor. Sen så har jag några självstudier och så har jag praktik, kommer blir riktigt härligt. Så nu i 3 veckor framåt så har jag bara kurser på Måndag och Tisdag, sen resten av veckan är jag ledig. Sen 2 veckor har jag skoldag på Torsdag och Fredag. Och så har jag 2 veckor sportlov. Skönt!
Har också fått flera vänner och trivs som sagt väldigt bra i Bennäs :)
Så det går bara framåt och snart blir det att dra iväg till J och vara där några dagar :)

Ses!
Puss och Kram Monia <3





#1 - - Anonym:

Suger när du typ aldrig bloggar mera :P

Svar: Ajja, nå har lite halvt om halvt glömt bort den. Och sen så har jag saker att göra typ hela tiden när jag är med J.☺️
Monia

#2 - - Anonym:

Då ska du inte blogga om du glömmer bort det och inte bryr dig i oss läsare. Du har svikit oss :P

Svar: Inte glömmer jag på det sättet. Jag har bara inget att skriva om och när jag kommer på något bra mitt idagen och ska skriva före jag somna så orkar jag inte. Och ibland måste man prioritera det verkliga livet.
Monia