Stora beslutet är taget!

Ja, som rubriken säger har jag tagit ett stort beslut de här sista dagarna. 
Jag ska nämligen byta från Närvårdare i Vasa till Närvårdare i Bennäs :) 
Jag har länge funderat och det är bara för mitt eget bästa!
Från att har tvingat sig i Vasa att stiga upp och gå till skolan och att sakna familjen och alla vänner hit norrut. 
Och detta beslut står jag fast vid. Fast det kan bli mycket pluggande, men jag tar det med en klackspark och kämpar på.

Det finns alltid positiv och negativa saker med detta. 
Och det som är mest negativt att jag kommer sakna alla härliga vänner jag har fått i Vasa och klasskamraterna. Ni vet vad ni betyder! ❤️ 
Och nu när jag byter får jag igen lära känna nya människor och får umgås mera med familjen än annars. 

Så jag skyller inte på att någon har gjort något. Tvärt om, ni har hjälp mig länge, men ibland måste man välja det som är bäst för en själv :)

Så nu vet ni hur det ligger till, men det är bara att fråga så ska vi nog fixa in en kaffe eller nån shopping dag i framtiden! ❤️
Ses!
Puss och Kram Monia <3


#1 - - Anonym:

Vad roligt! Känner du någon där eller som du vet att går där? Friends or haters sjukt roligt :)

Svar: Jo, jag vet en hel del folk som går där. 😊
Monia