Ursäktar mig och dagarna jag missat.

Hej.
Fick en kommentar här om dagen att vissa människor saknar min skrivning. Ochjag ursäktar för att jag inte uppdaterar så mycket som NI skulle att jag skulle göra, men ibland så tar jag livet före än att sitta framför en skärm.
 
Men jag ska ta och uppdatera här lite.
Jag trivs jättebra i skolan och får mera och mera vänner. Jag har ju som sagt inte så mycket skoldagar. Men jag försöker iaf att göra något vettigt på de dagar jag är ledig.
Jag är då nuförtiden mycket i Esse eller hos <3, även där prioriterar jag verkliga livet än en skärm. Har så mycket att göra där på dagarna så när jag kommer åt sängen på kvällen somnar jag väldigt fort. För att jag får göra något praktiskt och umgås med folk som jag gillar lite extra.
Sen så mår jag riktigt bra. Hoppar in på och jobbar så mycket jag hinner och kan. 
Städar, fixar mat, umgås med familjen och ibland bara tar det lugnt och ritar/målar.
 
Så jag vet att jag har minskat på skrivningen och det är jag lite ledsen för själv också men.. Har man en del saker som ska göras på dagen och orkar som sagt inte blogga, och nu har jag smått svårt att hitta något att blogga om.  ni får gärna ge nå tips på vad jag skulle kunna skriva.
 
Sen så har jag också fått fixat sommarjobb och ibland vissa kvällar sitter jag och skruva bilen.
Så blir ibland garage tid som heter duga så. Ibland hittar man mig där när jag inte hittas i huset.
 
Så nu har ni fått lite uppdatering och jag försöker så gott jag kan med att uppdatera så ofta jag kan och orkar på dagen :) 
 
Ses!
Puss och Kram Monia <3