Så härligt att vara borta härifrån en stund....

Haloj, länge sedan man skrev något här. Har faktiskt tyck om att inte behöva stressa och komma på något att skriva hit. Vilket jag tror att jag kommer fortsätta med, har så mycket med jobbet, mig själv, familjerna på båda sidorna och så vill jag njuta av sommaren :) Nå, säkert funderar vissa av er vad som har hänt den här sista tiden, efter när jag slutade skriva alltså. Det är svårt när det har gått så många månader men det som jag minns ska jag försöka skriva och de som lämnas bort så gör det då. Jag slutade ju skriva i mars, efter att jag hade börjat bilskolan. Jag hade ganska mycket med bilskolan och typ 2-3 körlektioner/vecka. Men jag fick ju iaf körkortet 2 dagar efter jag hade fyllt 18 :) Det var faktiskt riktigt roligt att vara i bilskolan och snart ska jag dit igen, för andra skedet! Nå, på min 18årsdag så stack jag och J iväg till stass och var på puben/krogen, vad ni nu säger. Hade det riktigt trevligt och fick även 1 drink av brorsan som också var i stan. Det är nog så härligt att vara 18 men nu har man insett hur mycket pengar det går till mat, kläder, bensin, räkningar, m.m, m.m. Så nu just jobbar jag för fullt på 75% på ett ålderdomshem där jag trivs jättebra! I juni var jag också på PTM2016 vilket innebar att jag var och kollade på lastbilar i Lillby. Blev också att jag och J var barnvakt åt Wilton. Sen kom också syrran och hennes familj dit. Väl samma datum hade jag och j 1/2årsdag. Det är helt otroligt att tiden har gått så fort. Nå, igår då så var det ju Klacken party och dit åkte jag och J, mötte massa bekanta och blev mycket pratas. Umgicks också med mina och J:s gemensamma kompisar och så var jag också med Eela och Vikki :) Blev sen att åka hem och sova. För idag blir det ett kvällsskifte och sen ska jag med mamma, brorsan och Wilton ner till Nådendal, där vi ska kolla till hur mumintrollen har det. Kommer blir roligt, för det är första gången jag åker iväg till muminvärlden och så får jag lite minisemester också. Nu ska jag ta och laga mat till jobbet och så får jag bara invänta att klockan ska slå så jag får åka iväg. Ses! Puss och Kram Monia <3
#1 - - Anonym:

Ska du inte göra frågestunden du pratade om i några inlägg tillbax? Har längtat som fan ..

Svar: Nå, ska mest göra liknand inlägg som de här inläggi.
Monia

#2 - - Anonym:

Sluta säga saker då som du endå int håller!!!

Svar: NÅ VAFAN SKO JA LAGA EN FRÅGESTUND TÅ MAN ÄNTÅ INT FÅR NA FRÅGOR SOM E VETTI TI SVARA PÅ OCH ATT JAG GÖR VAFAN JA VILL ME MIN BLOGG OCH INLÄGG! Vill du beta na så skick på privat medd ist! #Nyfiken?
Monia