Ny header!

Hej!
Ja som ni ser så har jag bytt header och bilder, Tycker faktiskt att de behöver komma mer ljus i bloggen nu när våren är på gång. Så blev en mycket ljusare och stilrenare blogg :) 
 
Har nu igen inte bloggat på länge men nu ska jag ta och skriva om dehär senaste dagarna.. 
Som sagt så på lördagen kom Älsklingen hit och vi tog det bara lugnt, blev bastu, tortillas och tv tittande. På söndagen tog vi lite sovmorgon men, vi han bra med både frukost, lunch och fähuset före revyn börja.
Revyn började då 18.00 Och jag lufter faktiskt på hatten. Man ser att de i revygänget har lagt mycket tid på att öva och skriva, minns ju själv hur det var när vi skulle öva, öva och öva för att få allt att sitta. Och det blev ju bra till sista.
Men tillbaka till Purmo, riktigt bra revy som sagt och mycket sevärd. Mötte också en del bekanta. 
Efter revyn blev det en pizza och sen hem och mysa ner sig i soffan.
På måndag så åkte älsklingen på jobb(morgonskifte) Så jag fick ta över hela sängen runt 04.45 tiden, men efter ett tag kom också en katt dit som tog upp en del rum. Men jag sov vidare för det. När klockan blev runt 12 tiden så steg jag upp och gick åt något smått.
Sen när älsklingen kom hem så satt vi och drack kaffe med hans mamma, syster och bror, efter så styrde vi kosan hit mot Munsala.
 
Så kan bara garantera att det var en bra helg!
 
Sen efter så på tisdagen(igår) så skötte jag och mamma lilla W när det var brandövning. Blev också att natta lill grabben och han somnade gott i sin säng. Sen idag då så blev det jobb för min del, från 7-13. Så har fått intjänat ganska mycket pengar detta sportlov, och mitt sportlov är inte slut än, NEJ! Har sportlov ända till 14.3 :) 
 
Också nästa vecka den 10.3 så börjar jag bilskolan. Kommer bli så roligt och jag är faktiskt riktigt taggad att börja, så snart börjar det på allvar kännas att man fyller 18 år och blir myndig :) 
 
Men nu har jag en uppgift åt er!
Jag har nämligen bestämt mig för att ha en frågestund, så ni får fråga nå frågor här i kommentarerna och så tar jag och skriver sen ett inlägg och svarar på frågorna, Blir inte det bra? :) 
 
Ses!
Puss och Kram Monia <3