Hu gar e ritti?

Hej!
Länge sedan jag var inne här, men härligt att se att någon är inne och kollar fast jag inte skriver.
Nå, vad har hänt för mig dehär senaste veckorna? 
Det är nog mest det gamla vanliga, skolan, städning, diska, sova, handla mat och liknande. 
Dock har mitt humör varit lite si sådär. Just nu när höst mörkret faller på så är jag alltid lite nere, har länge haft sånt problem. Men tror mest att det kommer från när mamma och pappa flytta ifrån varandra. För då var det också höst. Men förstås spelar mörkret in en del också. Inte för att jag är mörkrädd eller liknande men alla djur som springer runt och de olika ljuden som kommer fram när man är ute och gå i mörker.
 
Ja, vad har annat hänt? Nå, skolan rullar på, men undantag finns när det blir omtenter och liknande. Men det är bara att bita i det sura äpplet och kämpa vidare. Har bara några veckor kvar in i skolan.
Har också varit på 3års kalas åt fasters charmtroll <3 Vart har tiden tagit vägen? Jag kan ju trösta mig med att de är nu i sin bästa ålder.
 
Och så har träningen börjat löpa på riktigt bra. Försöker iaf att vara ute och gå varje dag en 6-7km runda för att få rensat huvudet och njuta före vintern kommer. Jag försöker ibland att göra nå styrke träning och det går också ganska bra.
 
Och nu på senaste tiden har jag en hel del överraskningar om det går som jag vill :) Ni får bara vänta och se.
Nu skall jag dock fixa vissa saker och sen laga mat åt mig och sen får jag se vad dagen erbjuder.
Ses!
Puss och Kram Monia <3 
 
#1 - - Anonym:

Snygg bild XD

Svar: Tack nu bara
Monia