Framsteg....

Tjenare, länge sedan sist :) 
Vet inte riktigt var jag ska börja men livet "mårar åpå" på god väg och jag mår faktiskt riktigt bra nu just iaf, brukar ju ha mina perioder när jag mår sämre. 
Men nu umgås jag med de vänner som jag får god energi av och som tycker att jag behöver vara med de. 
Jag har nu också en hel del jobbskiften som jag är på och så är jag som sagt en hel del i Jeppis(jakobstad). Eftersom alla mina vänner bor där eller vill mötas där. 
Och nu just denna dag så är det bara 55 dagar tills jag förhoppningsvis står på scenen med betygen i hand. Allt är fixat förutom det ätbara och inbjudningskorten, men har en liten ide hur de ska se ut. Men sitter ännu och funderar vem jag ska bjuda hit och hur många. Jag vet iaf att jag SKA hit mina vänner och de jag umgås med mest och förstås släktingar och inte för att glömma älskade MOMMO <3 
 
Idag blir det ett kvällskifte och sen ska jag iväg till jeppis och vara med mina vänner och maybe möta gänget :)
Men först nu ska jag fundera vem och vad jag skall bjuda på när jag har examens fest.
 
Ses!
Puss och Kram Monia <3