Hur ska det vara så svårt att...

Ta emot komplimanger för mej?


Dehär senaste dagar har jag hört att jag är guldvärd, att folk tycker om mej precis som ja är och att jag är cool. 

Ja förstår inte vad folk ser i mej, ja är ju bara en helt vanlig brud som vill folks bästa. Efter som jag vet hur det känns att vara riktigt i botten. 

Jag älskar mina vänner till på botten av mitt hjärta och jag skulle aldrig svika någon, men jag vågar inte säg åt mina vänner vad de betyder för mig.

Men när folk börjar ge komplimanger åt mej från ingenvart så kan jag inte ta emot de, jag har så svårt att inse att jag är bra som jag är och att det finns folk som älskar/tycker om mej precis som jag är!

Men det är mest för att jag inte tycker om mej själv för den jag är. Jag har mina perioder när livet är uppe på toppen, men lika hastigt kan det gå ner till dalen. 

Och att nu ha vänner runt mig som jag har umgåtts med mycket och som ja vill kalla bästa vänner men jag vågar inte. Jag vet att det inte är svårt att någon blir ens bästa vän, men för mig ska det vara så mycket bitar som ska falla på plats före jag kan kalla de för de bästa! 

Nu just har jag 4 stycken härliga personer som jag kan lita på till 110%, och jag skulle aldrig svika de heller. 

Och sen när jag var i diket med bilen så då insåg jag vem som är väldigt rädd över att mista mig och som vet att jag har en trygghet med mig när jag är med de. 

Nå, detta inlägg blev flummig och lite smått konstigt innehåll men jag hoppas ni förstår mig att jag har svårt att ta emot komplimanger, från djupet av mitt hjärta så tackar jag för alla komplimanger fast jag kanske inte säger TACK! 

Puss och Kram Monia <3