Livet utan skola.

Hej.
 
Kännslan när de flesta på både instagram och snapchat lägger upp att deras första skoldag har gått bra och att de har skolmotivation till 100%... SÄger jag grattis till, själv sitter man och vet vad man ska göra resten av livet. JOBBA!
Nå, jag klagar inte igentligen men jag skulle vilja pröva mina vingar och studera vidare, men inom vad är ännu ett stort frågetecken... Drömmen jag har är stor men kan den bli verkligen är en annan femma.
 
Nå i sommar iaf har jag försökt att jobba så mycket som möjligt. Har umgåtts med vänner, familj och pojkvännen mesta dels och också försökt att njuta av den finska sommaren som jag själv tycker har regnat bort. Och det är ju synd, men jag skall inte klaga när det nog några dagar har varit varmt och sol. Haft små äventyr hela tiden och snart blir det iväg till powerpark, det är nog ett måste varje sommar för mig. Så mysigt ställe och med mycket fart och fläkt. Sånt som jag gillar!
 
Vad har mera hänt nu sen sist?
Nå vi har hämtat kattungen från pappas, Lilla Daisy är en liten flicka och busar, sover, äter och bara njuter ibland av kattlivet. Själv tycker jag att det blev mer fart i lägenheten när hon kom hit, härligt!
Har en hel del kvar som jag skulle vilja ha gjort på balkongen men det är pågång iaf, bara nå lastpalla, madrasser, kuddar och filatar borta sen blir det precis som jag vill ha det. En ljusslinga fick jag och bästa Ida upp idag och nu när det börjar bli mörkare så är det riktigt mysigt! Kommer trivas bra där bara det blir färdigt.
Tänka er att sitta där i lunget med ljusslingan tänd, en filt runt sig och en tekopp i handen och bara njuta. Låter inte det bara fantastiskt?
 
Nå, imr får jag hoppas på att jag får några lastpallar från mammas och sen måste jag hitta resten senare när jag hittar det jag gillar. Ibland är det inte bra att vara för petig med vissa saker ;)
 
Nå, skall nu några veckor ännu jobba och sen hoppas på nya utmaningar och nya upplevelser.
 
Ses!
Puss och Kram Monia <3 
 
 
 
 
Monia Holmströms foto.
 
#1 - - TIDSTJUVEN:

Så gullig katt! :) Och du, ta ingen stress över framtiden. När du minst anar det kommer du säkert på vad du vill studera. Tills dess får du njuta av att ha dagarna lediga när du kommer hem från jobbet - inga läxor eller inlämningsuppgifter att tänka på.

Svar: Oj tack, visst är hon 😍 Ju tar det faktiskt lungt och funderar i lugn takt vad jag "vill bli när jag blir stor" ☺ Får ta o leva livet en stund ☺
Monia