Livet leker!

Hej!
Länge sedan sist igen en gång :) 
 
Men denna gång är detta inlägg mycket gladare än det förra som jag skrev för några månader sedan.
 
Nå nu undrar ni säkert varför detta inlägg kommer vara mera positivt? Jo, för att nu trivs jag med mitt liv :) 
 
Nå vad är det som har hänt då? 
Jo, jag har fått min examen, Närvårdareexamen. Och jag har börjat jobba för fullt. Så denna sommar så jobbar jag 85%, så jag vet nog vad jag kommer göra.
 
 
 
Sedan söndagen efter jag hade fått min examen, så hade vi examenskaffe här hos mamma. Och är så nöjd över dagen och de presenter jag fick :)
 
Men, här det hänt något mer sedan jag skrev sist?
Jo, det har det verkligen! Jag har hittat den rätta och my only, Anssi <3 
Historien är lång hur jag mötte han men, jag vet nu att det är han jag vill ha! 
Och förra veckan så var vi och kollade på en lägenhet, och vet ni vad? Jo vi ska bli sambos! 
Lägenheten finns i Skata, Jakobstad och är 2rum och kök med inglasad balkong :) Så snart ska jag och skriva på hyreskontraket och få nyklarna i hand. Så efter det blir det att flytta in sakerna.
Så nu just håller jag på med att måla om min dubbelsäng från träfärg till vit och packar sådär smått och funderar vad som behöv och inte. Vi har också varit till sotka och kollat på en soffa som vi troligtvis tar :) 
Senare när allt är i sin ordning i lägenheten så kommer jag nog att ta bilder och visa åt er!
 
Så det händer ganska mycket denna sommar. Men det är bara bra att få något gjort och börja stå på egna ben igen en gång :) 
Och dessa bilder som jag sätter upp hit nu så har min underbara vän Sandra Backman tagit! 
Så det blev både examens och parbilder när vi fotograferade.
Och vill igen en gång tacka dej för att du fotograferade :) 
 
Nu ska jag försöka att måla vidare på sängborden och sedan ikv kanske iväg till jakobstad igen :) 
Ses!
Puss och Kram Monia <3