När jag såg A första gången!

Alltså jag tänkte faktiskt skriva om en lite pinsam men endå helt underbar sak.
 
Jag vet inte riktigt var jag ska börja men, första gången jag mötte Anssi så var lite smått pinsam :D
 
Jag och Anssi hade nog skickat en hel del före det och hade addat varann på snapchat och skickat en hel del där. 
Jag skickade just den kvällen att jag skall vara i Jeppis med Ida och umgås och dricka kaffe o liknande, så som ungdomar gör nuförtiden.
Jag och Ida satt lungt vid ett bord vid ABC och under den tiden skickade jag med Anssi om allt möjligt och så kommer ida på en brilljanta iden att vi åker till gamla hamn och sitter där en stund. Nå sagt och gjort, vi gick och köpte något att dricka och en godispåse och så for vi snabbt via WC, när vi står och speglar oss som värst får jag en snap av Anssi att de snart är vid ABC. Alltså den nervositeten som steg inom mig var helt otrolig. Jag visste inte vad jag skulle svara eller skicka bild på... Sen blev det som svar "Nå vi er påväg järifrån och ska ti gamla hamn :)".
Den sekunden var Anssi och hans vän på ABC parkeringen. Och när vi går ut genom dörren och jag kollar bara på telefonen och går mot bilen, får jag igen en snap på när jag går mot min bil av Anssi :) Jag kollar bakåt och ser honom som hälsar sådär blygt och visar att det är han jag skickar med. Enligt Ida blir jag helt illröd i hela ansiktet och bara ler av ren förtjusning.
 
Men det var före vi alls hade varit på krogen. Som många brukar säga så är det alltid de som talar sanning så är de som är fulla eller små barn. 
 
Så 1 maj detta år så blev det krogen för mej. Hej vetja :) Hade inte varit ut och festat på nästan ett år och då mittiallt skall jag supa med en helt vilt okänd kar (nja, nästan iaf). Och i det skedet blev det så att jag skulle hem till Anssis kompis och festa där, eller iaf dricka lite före vi åkte till krogen. Det är nog bästa beslutet jag har gjort, att möta någon ny i fullan, eller jag var inte så full som det låter. Men sen under kvällens gång, från den ena krogen till den andra här i stan så hände något. Det klickade lixom mellan oss, iaf för mej. 
Just då frågar han vänligt om jag vill ha något att dricka och ja tackade förstås ja. Men det faktum var att jag skulle med till bardisken och säga vad jag skulle ha. I den sekunden så tar han mig i hand och släpper den inte på en lång stund.
Natten var då just ung. Men alla började till sist bli trötta och ville hem. Då hade Anssis lillebror som då var chaffis tid att komma efter oss. Så blev en natt i jeppis. När jag dagen efter vaknade och insåg var jag var och vem jag hade umgåtts med dagen före. Började jag mera och mera forska i saken och fick då reda på att jag och Anssis lillebror Rami och jag hade följt varandra på instagram i över 2 år. 
Så allt har sin förklaring ibland. 
 
I dagens läge så trivs jag i min situation utan problem, har fått så härliga nya vänner och en till familj jag tala med om vad som helst :) 
 
Puss och Kram Monia <3