09.05.2017

Hej! 
Nu är det igen länge sedan jag skrev något här. Och jag har faktiskt inga orsaker varför inte jag har skrivit. Dagarna bara flyger iväg när man är i jobb och när jag är hemma pysslar jag och på med massa små saker.

Det har hänt en hel del sedan jag skrev och det är ju iaf tur, för då blir det längre inlägg och inte bara samma sak jämnt och ständigt.

Nå, det är Maj månad och vädret har varit på den bättre sidan, så när jag har haft ledigt eller morgonskifte har jag bara latat mig när jag kommit hem och legat i solen och försökt bli lite brun. Jag har också firat morsdag, men sedan blev det kvällsskifte. 
(null)

(null)

Vi har också massa överraskningar men det tar vi senare när allt är fastställt och klart. 

Och ja! Vi, alltså jag och Anssi har varit ihop över ett år nu. Och ja han jag bor med kan nog faktiskt vara ganska romantisk ibland. Nå, på vår 1 årsdag så blev det till att vi förlovade oss! Det var inget "gå ner på knä" frieri. Utan det var att han åkte iväg och kollade och prövade ringar och skickade åt mej. I den vevan blev det att jag åkte till affären där han var och där i stunden så frågade han mig om jag ville förlova mig. Så det blev visst ett JA. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och ja, snart har lilla jag levt 20 på denna planet. Vilket innebär att nu på söndag blir det kaffe för de närmaste och vi får hoppas på bra väder😍 
Och snart har jag också semester, min livs första semester. Efter kvällsskiftet ikv så tar jag och loggar ut med 2 veckor semester. Och ja, vad jag skall göra? Jadu, troligen bara ta det lungt och njuta! Jag ska försöka att vila upp mig, ta en dag i taget och umgås med familj och vänner! Och förstås gå ut och gå med hunden. Och kanske åka till stranden. 

(null)

(null)

Nu skall jag försöka och få tiden att gå så jag får börja åka iväg till jobbet och få undan allt där och sen åka hem. 
Hade bra folk! 

Puss och Kram Monia ❤️
#1 - - Angelica Wåhlin:

Vilken söt vovve!

Svar: Tack 😍
Monia