Nya händelser

Gomoron! Eller Hej, det beror ju på när du/ni läser detta. Själv har jag just vaknat och ligger bara och drar mig ännu före ja ska stiga upp och lägga nå kläder på mig och börja dagen. 

Ja, hörni! Det har hänt en hel del sen jag skrev sist. Både bra och dåliga saker.

Kan ju börja med det dåliga, jag vill dock int gå in på detaljer. 
Vår älskade Nellie blev överkörd 3.11, så hon finns inte längre i vår familj. Men hon finns i våra tankar och vi kommer alltid att älska henne för hon var vår bäbis! ❤️  (null)
Så det var ganska tungt att mista henne.

Men det som är bra att vi nu har en ny bäbis, Hampus heter han. Han är en blandras och är väldigt snäll. 
(null)

(null)

Var mera har hänt då? 
Jo vi har installerat ny element och börjat måla den bruna väggen i köket till grå/vit! 
Och där imellan är vi båda 2 i jobb. Sköter hemmet och umgås med familjer och vänner där imellan. 

Och snart kommer månaden jag har längtat till, DECEMBER! 
Klart jag hoppas på att jag jobbar julaftonsmorgon och är ledig på kvällen. (Får hoppas) 
Och snart kommer också ett nytt år med nya möjligheter och en "ny" årsbok ska skrivas med upplevelser och minnen! 

Jag hoppas ni har det bra dår ute fast det är mörkt och ingen snö finns på marken. Det kommer nog, får vi hoppas!
Ha de bra!
Vi ses! 
Puss och Kram Monia ❤️
#1 - - Anonym:

Blogga om din graviditet och hur allt hände, om de var planerat osv.😍